Articolul precedent |
Articolul urmator |
424 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 04:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111’3:378.147 (1) |
Limba engleză (677) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 SMOCHIN, Olga, BUDNIC, Ana. Teaching strategies for stylistic analysis of literary text . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 309-314. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111’3:378.147 | ||||||
Pag. 309-314 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The analysis of the literary text from the stylistic perspective supposes the linguistic-artistic comprehension of the work, the understanding of the word and its meanings, the decomposition of the artistic imaginary, because the writer selects, combines words and meanings, operates "aesthetic deviations”. Stylistic analysis follows the essential aspects of the work under the analysis of the realization of the expressiveness, of the craft of the words that denote, color and soul. |
||||||
Cuvinte-cheie phonetic level, lexical-semantic, morphological structure, syntactic level, style figures, expressiveness of structures, nivelul fonetic, lexical-semantic, structurii morfologice, nivelul sintactic, figurile de stil, expresivitatea structurilor |
||||||
|