Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 19:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
811.111:37.016 (8) |
Limba engleză (673) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 GRECU, Jana. Developing reading skills through fairy tales . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 338-344. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 811.111:37.016 | ||||||
Pag. 338-344 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se examinează problema dezvoltării abilităților de citire ale copiilor și utilizarea citirii ca metodă de învățare a unei limbi. Autorul acordă o atenție deosebită rolului poveștilor în acest proces. Autorul vorbește și despre metoda de lucru cu o poveste la lecțiile de limbă engleză pentru a dezvolta creativitatea copiilor și a le stimula procesul de învățare a limbii. |
||||||
Cuvinte-cheie limba engleză, dezvoltarea abilităților de citire, metodă de învățare a unei limbi, poveste, citire, copii, English language, reading skills development, language learning method, fairy tale, reading, children |
||||||
|