Developing reading skills through fairy tales
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
338 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 19:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.111:37.016 (8)
Limba engleză (673)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
GRECU, Jana. Developing reading skills through fairy tales . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 338-344. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.2, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Developing reading skills through fairy tales

Dezvoltarea abilităților de citit prin povești

CZU: 811.111:37.016

Pag. 338-344

Grecu Jana
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

În acest articol se examinează problema dezvoltării abilităților de citire ale copiilor și utilizarea citirii ca metodă de învățare a unei limbi. Autorul acordă o atenție deosebită rolului poveștilor în acest proces. Autorul vorbește și despre metoda de lucru cu o poveste la lecțiile de limbă engleză pentru a dezvolta creativitatea copiilor și a le stimula procesul de învățare a limbii.

The present article examines the issue of developing children's reading skills and the use of reading as a method of learning a language. The author pays special attention to the role of fairy tales in this process. The author also talks about the method of working with a fairy tale in the course of English lessons to develop children's creativity and stimulate their language learning.

Cuvinte-cheie
limba engleză, dezvoltarea abilităților de citire, metodă de învățare a unei limbi, poveste, citire, copii,

English language, reading skills development, language learning method, fairy tale, reading, children