Articolul precedent |
Articolul urmator |
409 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 01:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
:371.261:51 (1) |
Educație (14334) |
Matematică (1657) |
SM ISO690:2012 CIMÎHOV, Natalia. Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 43-47. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: :371.261:51 | ||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea este partea integrantă a procesului de predare-învățare, furnizând în primul rând cadrelor didactice și elevilor informațiile necesare desfăşurării optime al instruirii. Scopul principal al acestei teme este prezentarea diferitelor metode de evaluare ce pot fi utilizate în cadrul orei de matematică (de la cele tradiționale la cele alternative), proiectarea, elaborarea și valorificarea metodelor de evaluare, precum și evidențierea caracterului formativ al acestora. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare formativă, evaluare digitală, însușire conștientă, formative assessment, digital assessment, conscious learning |
||||||
|