Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
434 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 12:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:376.36.015.3 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 HACEATREAN, Olesea. Corelația dintre tulburarea fonologică de limbaj și procesele cognitive la preșcolari. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 1(73), pp. 84-89. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(73) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.1.14 | ||||||
CZU: 373.2:376.36.015.3 | ||||||
Pag. 84-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conține sinteza studiului comparativ realizat prin investigarea a două categorii de copii preșcolari de 6-7 ani, cu dezvoltare tipică și cu tulburare fonologică. Se descriu și interpretează rezultatele experimentale obținute de către copii la testele Memoria vizuală și Atenția vizuală și se estimează diferența existentă între ei. Prelucrarea statistică a confirmat validitatea intervenției specializate desfășurate. |
||||||
Cuvinte-cheie procese cognitive, memorie, atenţie, tulburare de limbaj, preșcolari cu dezvoltare tipică și cu tulburare fonologică, studiu comparativ, cognitive processes, memory, attention, language disorder, preschoolers with typical development and phonological disorder, comparative study |
||||||
|