Dezvoltarea profesională și statutul social al profesorului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 16:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091+37.013/.015.3 (1)
Organizarea instruirii (533)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ZUBENSCHI, Ecaterina. Dezvoltarea profesională și statutul social al profesorului. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 271-279. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Dezvoltarea profesională și statutul social al profesorului

CZU: 37.091+37.013/.015.3

Pag. 271-279

Zubenschi Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

Investing in education is the most profitable way of economic development and independence, the most effective mechanism for forming society, to overcome insecurities and respond to the challenges of the 21st century, in the development of a prosperous, sustainable society. The quality of education depends on state policies, on the role that the state assigns to the position of the teacher in society. The devaluation of the status of teachers in society conditions the fluctuation of teachers in the education system, being a pressing problem facing the current education system in the Republic of Moldova.

Cuvinte-cheie
status, social status, role, devaluation, perception, social prestige, etc