Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 18:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8+37.015.3 (10) |
Psihologie (3398) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 CHITOROGA, Lucia. Anxietatea la preadolescenţi. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 45-55. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8+37.015.3 | ||||||
Pag. 45-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the research on anxiety, self-esteem and communication styles in preadolescents in a state high school compared to preadolescents in a private high school; The research highlighted significant differences between the two pre-adolescent research groups in terms of anxiety, self-esteem and communication styles. Preteens in state high school show a higher level of school anxiety and a lower level of self-esteem. Preteens in private high school more often adopt the assertive communication style. |
||||||
Cuvinte-cheie anxiety, fear, self-esteem, communication style |
||||||
|