Articolul precedent |
Articolul urmator |
463 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 22:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:004 (9) |
Psihologie (3416) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 CERNAUȚAN, Mariana. Dezvoltarea psihologică a copilului în cadrul violenței cibernetic. In: Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii , 29 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 148-155. ISBN 978-9975-46-564-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii 2021 | ||||||
Conferința "Aspecte psihosociale ale securității psihologice și manifestările ei în plan social la copii " Chişinău, Moldova, 29 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:004 | ||||||
Pag. 148-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Numeroase studii arată că timpul în exces petrecut în mediul online poate avea efecte negative asupra bunăstării emoționale și dezvoltării psihosociale ale copiilor: lipsa empatiei pentru părinți și prieteni, relații superficiale, izolare, fobie socială, vulnerabilitate la critici, irascibilitate, agresivitate etc. Devine un pericol internetul, pentru copilul vulnerabil care are acces nelimitat la mediul online. Lumea virtuală mutilează sentimental, lăuntric, conducând spre lucruri negative. |
||||||
Cuvinte-cheie eră digitală, violența cibernetică, intervenţie psihologică, digital age, cyber violence, psychological intervention |
||||||
|