Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-21 18:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111+376 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limba engleză (673) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
SM ISO690:2012 ROŞCA, Dorin, DOLGU, Ludmila. Provocări și oportunități de utilizare a practicilor incluzive în procesul de predare-învățare a limbii engleze. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 262-268. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111+376 | ||||||
Pag. 262-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In recent decades, inclusive education has become a functional principle at the level of school policies and educational practices. This appeared as a natural reaction of the society to its obligation to ensure the necessary framework and the conditions imposed by the specifics of the education of persons with special educational needs. The step that can be a model of good practice applied in other schools is the itinerant teacher who exploits the advantage that students with disabilities can learn with other children, using as many modern methods in interactive lessons. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive practices, special requirements, teaching-learning, modern methods, inclusive school |
||||||
|