Provocări și oportunități de utilizare a practicilor incluzive în procesul de predare-învățare a limbii engleze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
301 1
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-21 18:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111+376 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limba engleză (673)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
SM ISO690:2012
ROŞCA, Dorin, DOLGU, Ludmila. Provocări și oportunități de utilizare a practicilor incluzive în procesul de predare-învățare a limbii engleze. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 262-268. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Provocări și oportunități de utilizare a practicilor incluzive în procesul de predare-învățare a limbii engleze

CZU: 37.016:811.111+376

Pag. 262-268

Roşca Dorin1, Dolgu Ludmila2
 
1 Liceul Teoretic „Miron Costin“, Floreşti,
2 Liceul Teoretic „Boris Dânga”, Criuleni
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

In recent decades, inclusive education has become a functional principle at the level of school policies and educational practices. This appeared as a natural reaction of the society to its obligation to ensure the necessary framework and the conditions imposed by the specifics of the education of persons with special educational needs. The step that can be a model of good practice applied in other schools is the itinerant teacher who exploits the advantage that students with disabilities can learn with other children, using as many modern methods in interactive lessons.

Cuvinte-cheie
inclusive practices, special requirements, teaching-learning, modern methods, inclusive school