Articolul precedent |
Articolul urmator |
432 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811:004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Limbi (3229) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 COZACENCO, Elena, GRADINARI, Oxana. Stratégies d’exploitation de la publicité dans le contexte de la formation des compétences spécifiques de la discipline langues étrangères. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 200-205. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811:004 | ||||||
Pag. 200-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is aimed at presenting some effective tips on the application of the advertisement as one of the most effective authentic materials in students training, revealing the advantages of this usage within the educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie authentic documents, Web 2.0 tools, interactive video, interactive image, Gamification, documents authentiques, outils Web 2.0, vidéo interactive, image interactive, gamification |
||||||
|