Starea de bine la lecțiile de limba și literatura română sau „Arta de a chema orice suflet la lumina înțelepciunii”.
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
460 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 19:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.135.1+821.135.1:159.942 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
Psihologie (3398)
SM ISO690:2012
STEPANOV, Liudmila. Starea de bine la lecțiile de limba și literatura română sau „Arta de a chema orice suflet la lumina înțelepciunii”.. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 143-149. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Starea de bine la lecțiile de limba și literatura română sau „Arta de a chema orice suflet la lumina înțelepciunii”.

CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1:159.942

Pag. 143-149

Stepanov Liudmila
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu", or. Cimişlia
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Activitatea didactică este mediul nu doar de informare a elevului, dar și de formare și educare. Timpul pe care îl dedică copiii procesului didactic este o parte semnificativă din viața lor, de aceea este firesc ca starea de bine a educabililor să ocupe un loc principal în acest context. În articolul de față este elucidată importanța stării de bine și impactul acesteia asupra dezvoltării cognitive, sociale, emoționale a elevului, de asemenea, modurile de asigurare a acesteia în școală, în baza unor exemple de practici. Este demonstrat faptul că trăirile pozitive influențează calitativ procesul cognitiv și afectează succesul în viața de adult, de aici și actualitatea temei.

The didactic activity is the environment not only for informing the student, but also for training and education. The time that children dedicate to the teaching process is a significant part of their lives, so it is natural that the well-being of educators should occupy a leading place in this context. This article clarifies the importance of well-being and its impact on the cognitive, social, emotional development of the student, as well as the ways to ensure it in school, based on some examples of practices. It is proven that positive feelings qualitatively influence the cognitive process and affect success in adult life, hence the actuality of the topic. Cuvinte-cheie: stare de bine, sentimente, context didactic, metode.

Cuvinte-cheie
stare de bine, sentimente, context didactic, metode,

well-being, feelings, didactic context, Methods