Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
410 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 22:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
027.52:028.000.311 (1)
Biblioteconomie (701)
SM ISO690:2012
VASILICA, Victoria. Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională. In: Magazin bibliologic, 2022, nr. 1-2, pp. 63-69. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6374662
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2022 / ISSN 1857-1476

Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională

Particularities of reading in intergenerational comparison

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6374662
CZU: 027.52:028.000.311

Pag. 63-69

Vasilica Victoria
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2022


Rezumat

Lectura ca metodă de conectare a generațiilor este o metodă care stă la baza programelor naționale de lectură în mai multe țări. Autorul se referă la rezultatele studiului național “Lectura în comparație intergenerațională”, realizat în perioada 29 noiembrie-17 decembrie 2021, în cadrul Programului Național LecturaCentral.

Reading as a method of connecting generations is a fundamental practice of the national reading programs in many countries. The author refers to the results of a country level analysis "Reading in intergenerational comparison", conducted between November 29th and December 17th, 2021, within the LecturaCentral National Reading Program.

Cuvinte-cheie
lectură, Programului Național LecturaCentral, Magenta Consulting, Biblioteci Publice Teritoriale,

reading, LecturaCentral National Reading Program, Magenta Consulting, Territorial Public Libraries

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<identifier identifierType='DOI'>10.5281/zenodo.6374662</identifier>
<creators>
<creator>
<creatorName>Vasilica, V.</creatorName>
<affiliation>Biblioteca Naţională a Republicii Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Particularitățile de lectură &icirc;n comparație intergenerațională</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-1476</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>lectură</subject>
<subject>Programului Național
LecturaCentral</subject>
<subject>Magenta Consulting</subject>
<subject>Biblioteci
Publice Teritoriale</subject>
<subject>reading</subject>
<subject>LecturaCentral National
Reading Program</subject>
<subject>Magenta Consulting</subject>
<subject>Territorial
Public Libraries</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>027.52:028.000.311</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022-04-07</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Lectura ca metodă de conectare a generațiilor este o metodă care stă la baza programelor naționale de lectură &icirc;n mai multe țări. Autorul se referă la rezultatele studiului național &ldquo;Lectura &icirc;n comparație intergenerațională&rdquo;, realizat &icirc;n perioada 29 noiembrie-17 decembrie 2021, &icirc;n cadrul Programului Național LecturaCentral.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Reading as a method of connecting generations is a fundamental practice of the national reading programs in many countries. The author refers to the results of a country level analysis &quot;Reading in intergenerational comparison&quot;, conducted between November 29th and December 17th, 2021, within the LecturaCentral National Reading Program.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>