Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-25 12:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:004+159.955 (1) |
Organizarea instruirii (561) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4283) |
Psihologie (3516) |
SM ISO690:2012 DOBRIN, Mihaela. Componentele procesului de schimbare educațională. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 76-80. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091:004+159.955 | ||||||
Pag. 76-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbarea educaţională presupune stabilirea şi îndeplinirea unor obiective atât la nivel individual, cât şi la nivel de organizaţie şcolară. Îndeplinirea acestor obiective este condiţionată de factorii care determină schimbarea, de condiţiile favorizante sau blocante şi de agenţii care se implică în promovarea schimbării educaţionale. În societatea contemporană se observă un fenomen interesant în ceea ce priveşte legătura între progresul ştiinţei şi învăţământ. Această legătură nu este nouă şi s-a manifestat în toate epocile şi civilizaţiile şi a constat în transmiterea în cadrul lecţiei a progreselor ştiinţei şi tehnicii. |
||||||
Cuvinte-cheie schimbare, agenţi ai schimbării, noile tehnologii, gândire creatoare, change, agents of change, new technologies, creative thinking |
||||||
|