Componentele procesului de schimbare educațională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
417 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-25 12:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091:004+159.955 (1)
Organizarea instruirii (561)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4283)
Psihologie (3516)
SM ISO690:2012
DOBRIN, Mihaela. Componentele procesului de schimbare educațională. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 76-80. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Componentele procesului de schimbare educațională

CZU: 37.091:004+159.955

Pag. 76-80

Dobrin Mihaela12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Inspectoratul Şcolar Județean. Galați
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

Schimbarea educaţională presupune stabilirea şi îndeplinirea unor obiective atât la nivel individual, cât şi la nivel de organizaţie şcolară. Îndeplinirea acestor obiective este condiţionată de factorii care determină schimbarea, de condiţiile favorizante sau blocante şi de agenţii care se implică în promovarea schimbării educaţionale. În societatea contemporană se observă un fenomen interesant în ceea ce priveşte legătura între progresul ştiinţei şi învăţământ. Această legătură nu este nouă şi s-a manifestat în toate epocile şi civilizaţiile şi a constat în transmiterea în cadrul lecţiei a progreselor ştiinţei şi tehnicii.

Educational change involves setting and fulfilling goals both at the individual level and at the level of the school organization. The fulfillment of these objectives is conditioned by the factors that determine the change, by the favorable or blocking conditions and by the agencies that are involved in the promotion of the educational change. In contemporary society there is an interesting phenomenon in terms of the link between the progress of science and education.

Cuvinte-cheie
schimbare, agenţi ai schimbării, noile tehnologii, gândire creatoare,

change, agents of change, new technologies, creative thinking