Articolul precedent |
Articolul urmator |
268 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 16:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12:001.891 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1147) |
SM ISO690:2012 ШАТРАВКО, Наталья. К проблеме формирования инновационной компетентности преподавателей аграрного вуза. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.2, pp. 265-268. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-178-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.12:001.891 | ||||||
Pag. 265-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The formation and development of the teacher's innovative competence is becoming the most important condition for the modernization of Belarusian education. It is noted that the concept of innovative competence of a teacher is integrative and should be considered from different angles. The article provides examples of the participation of university teachers in international projects and the organization of advanced training courses for innovative educational programs. |
||||||
Cuvinte-cheie innovative education, interactive methods, innovative competence, professional development, educational environment, advanced training courses |
||||||
|