Articolul precedent |
Articolul urmator |
302 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 21:11 |
SM ISO690:2012 МУТАФ, Галина. Формирование социокультурной компетенции у студентов в контексте проектной деятельности. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 417-422. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 417-422 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of strengthening the language training of future teachers of the native/Gagauz language through project activities. The positive effect in the formation of socio-cultural competence of students from the application of project activities is demonstrated by examples. |
||||||
Cuvinte-cheie socio-cultural competence, project, project activity, language training, intercultural communication |
||||||
|