Articolul precedent |
Articolul urmator |
420 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 02:04 |
SM ISO690:2012 STANISLAVSCAIA, Natalia. The Strategic Diagnostic of the Automotive Industry Enterprises. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 172-178. ISBN 978-9975-50-266-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.2, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 172-178 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Atât pe arena mondială, cât și pe ceea națională, problema ecologiză-rii are o importanță tot mai elocventă. Nivelul ecologic al țărilor este în strânsă legătură cu formele de producere aplicate în întreprinderi. După cum cunoaștem, nivelul ridicat al poluării aerului este cauzat de eliminarea gazelor naturale. Majoritatea concernelor mari care activează în industria automobilelor produc automobile care lucrează numai în bază de combustibili sau gaz natural. Autorul a utilizat metode științifice precum analiza și sinteza, inducția și deducția. În urma exercițiilor efectuate, autorul afirmă că metodele strategice aplicate în industria automobilelor include o prezentare generală și o vizualizare a diferențialului internațional care poate servi drept suport internațional la luarea deciziilor strategice de dezvoltare internațională a industriei analizate. |
||||||
Cuvinte-cheie industria automobilelor, import, export, strategie, diagnosticare, analiză |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-149580</doi_batch_id> <timestamp>1714484338</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> </head> <body> <collection> <collection_metadata> <full_title>Interuniversitaria</full_title> </collection_metadata> <collection_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <isbn>978-9975-50-264-1</isbn> </collection_issue> <collection_article publication_type='full_text'><titles> <title>The Strategic Diagnostic of the Automotive Industry Enterprises</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Natalia</given_name> <surname>Stanislavscaia</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2021</year> </publication_date> <pages> <first_page>172</first_page> <last_page>178</last_page> </pages> </collection_article> </collection> </body> </doi_batch>