Articolul precedent |
Articolul urmator |
320 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-04 10:05 |
SM ISO690:2012 ПАРАХОНЬКО, Александр. Разработка онлайн инструмента для адаптивного обучения. In: Interuniversitaria, 23 aprilie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 17, Vol.2, pp. 29-37. ISBN 978-9975-50-266-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 17, Vol.2, 2021 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" Bălți, Moldova, 23 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 29-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea adaptivă este o abordare care ține cont cât mai mult posibil de abilitățile și nevoile individuale ale elevului. Odată cu dezvoltarea activă a tehnologiilor informaționale, mediile electronice de învățare sunt din ce în ce mai utilizate în domeniul educației ceea ce face posibilă implementarea ideilor de învățare adaptivă în practică. Acest articol descrie dezvoltarea plug-in-ului Flexible adaptive learning course, care constă din plug-in-ul de testare adaptivă TestWid și plug-in-ul TestWidTheory pentru stocarea materialelor de instruire. |
||||||
Cuvinte-cheie model, învățare adaptivă, plug-in, platforme educaționale, obiecte de adaptare |
||||||
|