Potențialul social media marketing ca instrument de promovare a instituției de învățământ superior
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
288 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-19 12:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[339.138:004.738.5]:378.4 (5)
Probleme generale ale comerțului. Piața (820)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (524)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
ŞIŞCAN, Ecaterina, CRISTAFOVICI, Profira. Potențialul social media marketing ca instrument de promovare a instituției de învățământ superior. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice., 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, SE, pp. 201-203. ISBN 978-9975-158-54-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
SU, SS, SE, 2021
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare."
Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021

Potențialul social media marketing ca instrument de promovare a instituției de învățământ superior

CZU: [339.138:004.738.5]:378.4

Pag. 201-203

Şişcan Ecaterina, Cristafovici Profira
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 ianuarie 2022