Articolul precedent |
Articolul urmator |
305 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-19 12:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[339.138:004.738.5]:378.4 (5) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (535) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669) |
SM ISO690:2012 ŞIŞCAN, Ecaterina, CRISTAFOVICI, Profira. Potențialul social media marketing ca instrument de promovare a instituției de învățământ superior. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice. Ştiinţe sociale. Ştiinţe economice., 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, SE, pp. 201-203. ISBN 978-9975-158-54-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SU, SS, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: [339.138:004.738.5]:378.4 | ||||||
Pag. 201-203 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|