Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 0 |
SM ISO690:2012 БЛАГОРАЗУМНАЯ, Ольга. Интернет-маркетинг как важный инструмент в продвижении бизнеса. In: Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE, 16-17 septembrie 2016, Bălți. Bălți: Editura acreditata CNCSIS, 2017, pp. 69-72. ISBN 97 8-606-13-3 6-11 -5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asigurarea viabilității economico-manageriale pentru dezvoltarea durabilă a economiei regionale în condițiile integrării în UE 2017 | ||||||
Conferința "Asigurarea viabilitifii economico-mana geriale pentru dezvoltarea durabill a economiei regionale in conditiile integrlrii in UE" Bălți, Moldova, 16-17 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
During the entire existence of the business, question remains to attract new customers and increase sales. Therefore, gaining increasing popularity of Internet marketing, which allows you to promote the business and provides the ability to quickly provide consumers with information about products, and buy it. |
||||||
Cuvinte-cheie Интернет, интернет-маркетинг, потребитель, бизнес, рынки, инструменты, технология |
||||||
|