Articolul precedent |
Articolul urmator |
546 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-17 23:29 |
SM ISO690:2012 PINTILII, Alina. Synonymy – a paradigmatic semantic relation between words. Ways of teaching synonymy. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 8, 4 iunie 2021, Cahul. Cahul: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2021, Vol.8, Partea 2, pp. 283-287. ISBN 2587-3563. ISSN E-ISSN 2587-3571. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.8, Partea 2, 2021 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" 8, Cahul, Moldova, 4 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 283-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sinonimia este o componentă semnificativă a vocabularului unei limbi și de aceea ea trebuie predată în mod eficient persoanelor care învață limba engleză ca limbă străină pentru a deveni vorbitori competenți și fluenți de limbă engleză. Având în vedere cele de mai sus, articolul dat definește sinonimia ca o relație semantico-paradigmatică dintre cuvinte și descrie tipurile ei, intenționând să îi acorde atenția cuvenită și să facă profesorii de limbă engleză să realizeze faptul că ei pot ajuta elevii lor să depășească dificultățile referitoare la utilizarea sinonimelor. În această privință, lucrarea sugerează mai multe însărcinări practice pe care profesorii le pot da elevilor pentru a-i familiariza cu diferite tipuri de sinonimie și pentru a-i face conștienți de rolul contextului în alegerea sinonimului potrivit, instruindu-i astfel să folosească sinonimele în mod corespunzător. |
||||||
Cuvinte-cheie sinonimie, predare, însărcinare, persoană care învață limba engleză ca limbă străină, sinonimie, predare, însărcinare, persoană care învață limba engleză ca limbă străină |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pintilii, A.</dc:creator> <dc:date>2021</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Sinonimia este o componentă semnificativă a vocabularului unei limbi și de aceea ea trebuie predată în mod eficient persoanelor care învață limba engleză ca limbă străină pentru a deveni vorbitori competenți și fluenți de limbă engleză. Având în vedere cele de mai sus, articolul dat definește sinonimia ca o relație semantico-paradigmatică dintre cuvinte și descrie tipurile ei, intenționând să îi acorde atenția cuvenită și să facă profesorii de limbă engleză să realizeze faptul că ei pot ajuta elevii lor să depășească dificultățile referitoare la utilizarea sinonimelor. În această privință, lucrarea sugerează mai multe însărcinări practice pe care profesorii le pot da elevilor pentru a-i familiariza cu diferite tipuri de sinonimie și pentru a-i face conștienți de rolul contextului în alegerea sinonimului potrivit, instruindu-i astfel să folosească sinonimele în mod corespunzător.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Synonymy is a significant component of the vocabulary of the language and therefore should be effectively taught to EFL learners in order to make them competent and fluent speakers of English. Considering the above, the present article explicitly defines synonymy as a paradigmatic semantic relation between words and describes its types, intending to give it the attention it deserves and make English teachers conscious of the fact that they can help their students to overcome the difficulties related to the employment of synonyms. In this regard, the paper suggests a number of practical tasks that teachers can assign their students to familiarise them with different types of synonymy and make them aware of the role of context in choosing the right synonym, thus instructing them to use synonyms appropriately.</p></dc:description> <dc:source>Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei (Vol.8, Partea 2) 283-287</dc:source> <dc:subject>sinonimie</dc:subject> <dc:subject>predare</dc:subject> <dc:subject>însărcinare</dc:subject> <dc:subject>persoană care învață limba engleză ca limbă străină</dc:subject> <dc:subject>sinonimie</dc:subject> <dc:subject>predare</dc:subject> <dc:subject>însărcinare</dc:subject> <dc:subject>persoană care învață limba engleză ca limbă străină</dc:subject> <dc:title>Synonymy – a paradigmatic semantic relation between words. Ways of teaching synonymy</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>