Studiul individual dirijat în contextul învățării pe tot parcursul vieții
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
262 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.4 (195)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Studiul individual dirijat în contextul învățării pe tot parcursul vieții. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 230-233. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Studiul individual dirijat în contextul învățării pe tot parcursul vieții

CZU: 37.018.4

Pag. 230-233

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2021


Rezumat

În this article analyzes the specifics of the concept of supervised individual study in the context of lifelong learning.

Cuvinte-cheie
lifelong learning, individual study, supervised individual study