Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.4 (195) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 ZASTÎNCEANU, Liubov. Studiul individual dirijat în contextul învățării pe tot parcursul vieții. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 230-233. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.4 | ||||||
Pag. 230-233 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În this article analyzes the specifics of the concept of supervised individual study in the context of lifelong learning. |
||||||
Cuvinte-cheie lifelong learning, individual study, supervised individual study |
||||||
|