Articolul precedent |
Articolul urmator |
668 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-17 17:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.353 (26) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
SM ISO690:2012 ARSENIE, Anemarie. Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 285-291. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.353 | ||||||
Pag. 285-291 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Deficienţa de auz face parte din categoria deficienţelor senzoriale alături de deficienţa de vedere. In comparaţie cu alte deficite, cea de auz nu este prea uşor observabilă, atât de catre oamenii obişnuiţi şi uneori nici chiar de către medici. Una din particularităţie acestei disfuncţii este si marea variabilitate a pierderii senzoriale, dar si momentul pierderii auzului, care la copii se leaga foarte mult de structura comunicarii verbale. Consecintele in planul dezvoltarii si educatiei la copii se coreleaza in mare masura cu tipul si gradul de deficit auditiv, precum si cu monentul pierderii de auz. |
||||||
Cuvinte-cheie consecinţe, deficienţă de auz, disfuncţii, particularităţi, consequences, hearing impairment, dysfunctions, peculiarities |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-143653</cfResPublId> <cfResPublDate>2021</cfResPublDate> <cfVol>Vol. 1</cfVol> <cfStartPage>285</cfStartPage> <cfISBN>978-9975- 76-360-8</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/143653</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Metode de evaluare complexă a copiilor cu C.E.S</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>consecinţe; deficienţă de auz; disfuncţii; particularităţi; consequences; hearing impairment; dysfunctions; peculiarities</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Deficienţa de auz face parte din categoria deficienţelor senzoriale alături de deficienţa de vedere. In comparaţie cu alte deficite, cea de auz nu este prea uşor observabilă, atât de catre oamenii obişnuiţi şi uneori nici chiar de către medici. Una din particularităţie acestei disfuncţii este si marea variabilitate a pierderii senzoriale, dar si momentul pierderii auzului, care la copii se leaga foarte mult de structura comunicarii verbale. Consecintele in planul dezvoltarii si educatiei la copii se coreleaza in mare masura cu tipul si gradul de deficit auditiv, precum si cu monentul pierderii de auz.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Hearing impairment is part of the category of sensory impairments along with visual impairment. Compared to other deficits, hearing loss is not easily observable, both by ordinary people and sometimes not even by doctors. One of the peculiarities of this dysfunction is the great variability of sensory loss, but also the moment of hearing loss, which in children is very much related to the structure of verbal communication. The consequences in terms of development and education in children are largely correlated with the type and degree of hearing loss, as well as with the amount of hearing loss.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-94446</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-94446</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-94446-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2021T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Arsenie</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Anemarie</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>