Noile paradigme de marketing în perioada pandemiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
304 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 13:43
SM ISO690:2012
MIHALACHE, Svetoslav. Noile paradigme de marketing în perioada pandemiei. In: Teoria și practica administrării publice, 21 mai 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 454-458. ISBN 978-9975-3492-7-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria și practica administrării publice 2021
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 21 mai 2021

Noile paradigme de marketing în perioada pandemiei

The new marketing paradigms in the pandemic period


Pag. 454-458

Mihalache Svetoslav
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2021


Rezumat

The author describes the current trends in social and economic relations caused by the transformational changes of technological systems based on artificial intelligence and computer technologies, which, in turn, are the result of intellectual work. It also reveals the modern features of the development of new marketing paradigms, which have been catalyzed by COVID-19.

Cuvinte-cheie
intellectual labor, Artificial Intelligence, circular economy, share economy, new marketing paradigms