Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 13:43 |
SM ISO690:2012 MIHALACHE, Svetoslav. Noile paradigme de marketing în perioada pandemiei. In: Teoria și practica administrării publice, 21 mai 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 454-458. ISBN 978-9975-3492-7-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Teoria și practica administrării publice 2021 | ||||||
Conferința "Teoria şi practica administrării publice" Chișinău, Moldova, 21 mai 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 454-458 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The author describes the current trends in social and economic relations caused by the transformational changes of technological systems based on artificial intelligence and computer technologies, which, in turn, are the result of intellectual work. It also reveals the modern features of the development of new marketing paradigms, which have been catalyzed by COVID-19. |
||||||
Cuvinte-cheie intellectual labor, Artificial Intelligence, circular economy, share economy, new marketing paradigms |
||||||
|