Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-04 13:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.124:811'243 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 CHIOSEA, Angela. Teaching a Foreign Language in a Multicultural Context. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 95-101. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.124:811'243 | ||||||
Pag. 95-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi, predarea unei limbi străine este o adevărată provocare pentru profesori. Ei trebuie să facă față multor obstacole. Acest studiu își propune să examineze strategiile de predare a limbilor pe care un profesor trebuie să le ia în considerare în timp ce interacționează într-un context multicultural. Cu siguranță, este nevoie de îmbunătățirea calității predării în astfel de medii. În acest sens, un profesor trebuie să cunoască și să înțeleagă foarte bine diversitatea culturală și să recunoască diferențele dintre diferitele grupuri culturale și etnice. Comunicarea interculturală ajută la crearea și menținerea unui mediu care încurajează bune relații interpersonale în clasă. Diversitatea culturală determină diferențe de percepție și moduri de învățare a unei limbi străine. |
||||||
Cuvinte-cheie cultural diversity, ethnicity, Intercultural, multicultural |
||||||
|