Articolul precedent |
Articolul urmator |
318 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-15 02:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:51+620.91 (1) |
Educație (14334) |
Matematică (1657) |
Economia energiei în general (550) |
SM ISO690:2012 BORANDĂ, Janeta-Violeta. Becurile economice. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 110-116. ISBN 978-9975-76-358-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)." Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:51+620.91 | ||||||
Pag. 110-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul propune cadrelor didactice care predau științe o metodologie bazată pe investigaţie. Tema exemplificată vizează o problematică mai largă, la nivelul disciplinelor STEM, ajutând cadrele didactice să abordeze într-o manieră nouă, interactivă și atractivă tematici de actualitate și cu impact social major. Metodelele investigative oferă elevilor posibilitatea de auto-exprimare și responsabilitatea de a ajunge la decizii informate. În mod tradiţional elevii învaţă şi percep cunoștințele ca un conţinut, în timp ce metoda cercetării prin proiecte interdisciplinare are ca obiectiv însuşirea unor cunoştinţe complexe, în care valorile şi argumentele contează la fel de mult ca faptele. Această schimbare reprezintă o mare provocare, atât pentru elevi, cât și pentru cadrele didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie resurse energetice, consum, eficiență energetică., energy resources, consumption, energy efficiency. |
||||||
|