Realizarea algoritmului de elaborare și evaluare a proiectelor STEM/STEAM în procesul educațional la științe reale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1538 296
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 02:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.341.6:371.12+371.279.7 (1)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
CIRIMPEI, Adela, MATIEVICI, Olga. Realizarea algoritmului de elaborare și evaluare a proiectelor STEM/STEAM în procesul educațional la științe reale. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).: Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 36-39. ISBN 978-9975-76-358-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Vol.2, 2021
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)."
Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Realizarea algoritmului de elaborare și evaluare a proiectelor STEM/STEAM în procesul educațional la științe reale

CZU: 371.341.6:371.12+371.279.7

Pag. 36-39

Cirimpei Adela, Matievici Olga
 
Liceul Teoretic „Lucian Blaga”, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 12 noiembrie 2021


Rezumat

O modalitate de motivare a elevului pentru propria-i creştere şi dezvoltare profesională este utilizarea metodei de evaluare folosind proiecte interdisciplinare. Cu ajutorul proiectelor STE(A)M, elevii își pot realiza propria viziune în domeniu, își pot dezvolta spiritul de grup și colaborare în echipe. În această lucrare este prezentat succint algoritmul de elaborare și evaluare a unui proiect STEM, care va ajuta implimentarea cu succes a educației STEM în corespundere cu Curricula 2019.

One way to motivate pupils for their own growth and professional development is to use the evaluation method using interdisciplinary projects. Through STE(A)M projects, pupils can achieve their own vision, they can develop their group spirit and team collaboration. In this paper is briefly presented the algorithm for developing and evaluating a STEM project that will help the successful implementation of STEM education in accordance with the 2019 Curriculum.

Cuvinte-cheie
educație STEM, proiect, elevi, elaborare, evaluare.,

STEM education, project, pupils, elaboration, evaluation.