Articolul precedent |
Articolul urmator |
252 0 |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Gabriela. Interdisciplinaritatea ca model pedagogic. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 1, Vol.2, pp. 117-134. ISBN 978- 9975-76-347-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane Ediția 1, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane" 1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 117-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interdisciplinaritatea poate fi definită și analizată ca model pedagogic, necesar în teoria și practica educației, a instruirii și a proiectării curriculare a educației și a instruirii |
||||||
|