Articolul precedent |
Articolul urmator |
286 0 |
SM ISO690:2012 ZGHEREA, Natalia. Descriptions sociolinguistiques et approches communicatives. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice: Secţia Istorie şi Limbi Moderne, 20 aprilie 2007, Cahul. Cahul: Tipogragia Turnul Vechi SRL, 2007, Vol.2, pp. 68-74. ISBN 978-9975-9579-6-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.2, 2007 |
||||||
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 20 aprilie 2007 | ||||||
|
||||||
Pag. 68-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul articolului abordează problema procedeelor comunicaţionale la nivel sociolingvistic. Articolul conţine cîteva aspecte metodico-teoretice, referitoare la conceptul programului conversaţional, în care se subliniază faptul că, comunicarea este înainte de toate orală. Pentru a determina contextele în care, comunicarea este uneori suprimată de activitatea în scris, se face apel la intuiţiile care îndepărtează obişnuinţele particulare şi din care putem extrage tendinţele generale dintr-o situaţie comunicaţională vizată. La sfîrşitul articolului, autorul prezintă obiectivele comunicării şi concluzionează faptul că orice subiect care studiază o limbă străină este un sociolingvist. Fiecare îşi alege cuvintele într-o manieră mai mult sau mai puţin conştientă şi într-o manieră mai mult sau mai puţin eficientă, după context. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Zgherea, N.</dc:creator> <dc:date>2007</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Autorul articolului abordează problema procedeelor comunicaţionale la nivel sociolingvistic. Articolul conţine cîteva aspecte metodico-teoretice, referitoare la conceptul programului conversaţional, în care se subliniază faptul că, comunicarea este înainte de toate orală. Pentru a determina contextele în care, comunicarea este uneori suprimată de activitatea în scris, se face apel la intuiţiile care îndepărtează obişnuinţele particulare şi din care putem extrage tendinţele generale dintr-o situaţie comunicaţională vizată. La sfîrşitul articolului, autorul prezintă obiectivele comunicării şi concluzionează faptul că orice subiect care studiază o limbă străină este un sociolingvist. Fiecare îşi alege cuvintele într-o manieră mai mult sau mai puţin conştientă şi într-o manieră mai mult sau mai puţin eficientă, după context.</p></dc:description> <dc:source>Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice (Vol.2) 68-74</dc:source> <dc:title>Descriptions sociolinguistiques et approches communicatives</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>