Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 19:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
35.07 (197) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2627) |
SM ISO690:2012 DĂNILESCU, Viorica. Crowdfunding – instrument inovativ pentru finanțarea proiectelor de dezvoltare locală. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 11, 3-4 decembrie 2020, Chişinău. Chişinău, 2019: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția 11, pp. 260-264. ISBN 978-9975-3471-4-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 11, 2021 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 11, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 35.07 | ||||||
Pag. 260-264 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Community needs and problems are often much greater than local financial resources, so in recent years, more and more NGOs and local public authorities have used this tool to address community problems / needs. A few years ago, little was known about fundraising campaigns in the Republic of Moldova, and the words fundraising or crowdfunding were modern, sophisticated terms that few people understood. Being an innovative concept, crowdfunding initially caused skepticism, and the idea of raising money based on lists, from gate to gate, seemed irreplaceable. In recent years, however, things have changed rapidly, crowdfunding becoming a way to finance local development projects. Today, more and more often we see crowdfunding campaigns and people who donate and get involved in promoting crowdfunding campaigns. Thus, the term "crowdfunding" has been transformed from the unknown into an opportunity available to communities. De multe ori nevoile și problemele comunitare sunt mult mai mari decît resursele financiare locale, iată de ce în ultimii ani, tot mai multe ONG-uri și autorități publice locale au folosit acest instrument pentru rezolvarea unor probleme și nevoi comunitare. Cu câțiva ani în urmă, în Republica Moldova se cunoștea puțin despre campanii de colectare de fonduri, iar cuvintele de fundraising sau crowdfunding, reprezentau niște termeni moderni, sofisticați și înteleși de puțini oameni. Fiind un concept inovativ, crowdfunding-ul a provocat inițial scepticism, iar ideea de a colecta banilor în baza listelor, de la poartă la poartă, părea de neînlocuit. În ultimii ani însă, lucrurile s-au schimbat rapind, crowdfunding-ul devenind o modalitate pentru finanțarea proiectelor de dezvoltare locală.Astazi, tot mai des vedem campanii de crowdfunding și oameni care donează și se implică în promovarea campaniilor de crowdfunding. Astfel, termenul de „crowdfunding” s-a transformat din necunoscută în oportunitate la îndemâna comunităților. |
||||||
Cuvinte-cheie community need, financial resources, crowdfunding, fundraising, NGO, local public authorities, crowdfunding platform, community development, social welfare, Nevoie comunitară, resurse financiare, crowdfunding, fundraising, platformă de crowdfunding, ONG, autorităţi publice locale, dezvoltare comunitară, bunăstare socială |
||||||
|