Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-03 12:22 |
SM ISO690:2012 ANTOHI, Lilia. Les objectifs du cadre europeen commun de reference pour les langues: apprendre, enseigner, evaluer. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 6-7 mai 2010, Cahul. Cahul: Tipografia "CentroGrafic" SRL, 2010, Vol.1, pp. 91-103. ISBN 978-9975-914-43-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice Vol.1, 2010 |
||||||
Conferința "Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice" Cahul, Moldova, 6-7 mai 2010 | ||||||
|
||||||
Pag. 91-103 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cadrul European Comun de Referinţă pentru limbile moderne reprezintă o reflecţie didactică şi contribuie la difuzarea conceptelor cum a fi: domenii, public, obiective, funcţii, etc. CECRL are ca obiectiv să furnizeze mijloace pentru pentru o mai mare transparenţă în învăţarea limbilor la nivel european, oferă o bază comună pentru elaborarea programelor, manualelor,etc. El descrie de asemenea la ce trebuie să atragă atenţia cei care învaţă o limbă străină cu scopul de a o utiliza în comunicare, evidenţiază nivelul cunoştinţelor şi abilităţile pe care trebuie sa le acumuleze pentru a poseda o eficacitate a limbajului. La fel CECRL defineşte nivelurile de competenţă care permit măsurarea progresului elevului la fiecare etapă de învăţare. CECRL este un mijloc deschis care permite dialogul, i se poate atribui meritul ca determinat un limbaj comun ţinînd cont de concepţiile celor care studiază o limbă străină. Un vast merit al CECRL este faptul că atrage o mare atenţie plurilingvismului. CECRL este un bun suport pentru cei care şi-au propus să studieze o limbă străină dar şi pentru cei care o predau. |
||||||
|