Articolul precedent |
Articolul urmator |
269 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 22:43 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Valoarea tehnologiilor art-pedagogice în adaptarea şcolară a elevilor claselor primare. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 28-29. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 28-29 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se abordează problema adaptării școlare a elevilor clasei întâi. Art-tehnologiile novatoare evidenţiate de autor sunt cele mai optime şi efi-ciente mijloace de adaptare școlară. În această cercetare se prezintă o analiză a valorii tehnologiilor art-pedagogice şi a structurii activităţii art-pedagogice. Se remar-că principalele dimensiuni de optimizare a adaptării elevilor claselor primare, se subliniază câteva sugestii metodice pentru cadrele didactice privind organizarea procesului de adaptare şcolară a elevilor claselor primare. |
||||||
Cuvinte-cheie art-pedagogie, adaptarea şcolară, mediul art-pedagogic, tehno-logii art-pedagogice, activitatea art-pedagogică, art-pedagogy, school adjustment, school environment, art-pedagogical technologies, art-pedagogical activity |
||||||
|