Valoarea tehnologiilor art-pedagogice în adaptarea şcolară a elevilor claselor primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
269 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 22:43
SM ISO690:2012
FOCA, Eugenia. Valoarea tehnologiilor art-pedagogice în adaptarea şcolară a elevilor claselor primare. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 28-29. ISBN 978-9975-50-161-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan"
Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Valoarea tehnologiilor art-pedagogice în adaptarea şcolară a elevilor claselor primare

The benefit of art- pedagogical technologies in the process of primary school adjustment


Pag. 28-29

Foca Eugenia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 8 iulie 2021


Rezumat

În articol se abordează problema adaptării școlare a elevilor clasei întâi. Art-tehnologiile novatoare evidenţiate de autor sunt cele mai optime şi efi-ciente mijloace de adaptare școlară. În această cercetare se prezintă o analiză a valorii tehnologiilor art-pedagogice şi a structurii activităţii art-pedagogice. Se remar-că principalele dimensiuni de optimizare a adaptării elevilor claselor primare, se subliniază câteva sugestii metodice pentru cadrele didactice privind organizarea procesului de adaptare şcolară a elevilor claselor primare.

The article deals with the problem of primary school adjustment. The innovative art- technologies described by the author seem to create the optimal environment to make the process of adjustment in the first grade easier. This research highlights the benefits of art-pedagogical technologies. It also suggests a framework of some art-pedagogical activities. The author offers some methodological suggestions for teachers that might help primary school students while adjusting to the new school environment.

Cuvinte-cheie
art-pedagogie, adaptarea şcolară, mediul art-pedagogic, tehno-logii art-pedagogice, activitatea art-pedagogică,

art-pedagogy, school adjustment, school environment, art-pedagogical technologies, art-pedagogical activity