Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
506 38 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 16:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.07:005.6 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 OLTU, Lilia. Abordări ale managementului de calitate pentru optimizarea performanţelor în instituţiile extraşcolare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 2(126), pp. 13-16. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.4718795 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2(126) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.4718795 | ||||||
CZU: 373.07:005.6 | ||||||
Pag. 13-16 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează necesitatea instituirii unui management al calităţii pentru optimizarea performanţelor în instituţiile extraşcolare. Calitatea a devenit vectorul principal şi în domeniul educaţiei, în contextul altor două repere complementare şi determinante – schimbarea şi competiţia. Or, provocările lumii contemporane, tendinţa de integrare europeană cere un învăţământ concurenţial, performant, de calitate, compatibil cu sistemele modeme de învăţământ. Pentru implementarea şi asigurarea funcţionalităţii sistemului de management al calităţii la nivel de instituţie, este necesară elaborarea unui şir de acte reglatorii: concepţia de asigurare a calităţii în instituţia de învățământ; planurile strategice şi operaţionale ale instituţiei de învăţământ; regulamentul cu privire la managementul calităţii serviciilor educaţionale, aprobat de Consiliul pedagogic; înregistrări ale performanţelor. |
||||||
Cuvinte-cheie management al calităţii, performanțe, instituţii extraşcolare, parteneriat școală-familie, quality management, performance, extracurricular education service providers, school-family partnership |
||||||
|