Strategies creating humor in fiction
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
265 0
SM ISO690:2012
GHERMAN, Cristina. Strategies creating humor in fiction. In: Interuniversitaria, 29 octombrie 2012, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2012, Ediția 07, Vol.1, pp. 135-140. ISBN 978-9975-50-061-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 07, Vol.1, 2012
Colocviul "Interuniversitaria"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2012

Strategies creating humor in fiction


Pag. 135-140

Gherman Cristina
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 18 iunie 2021


Rezumat

Umorul este o formă de comunicare, orală sau scrisă, realizarea căruia implică utilizarea mai multor strategii comunicative. Scopul emiţătorului este de a provoca o anumită reacţie la destina-tar, construindu-şi discursul în aşa fel încît să fie înţeles corect. În acest articol sunt analizate strate-giile folosite de autorul britanic J. K. Rowlings pentru a crea umorul în opera sa „Harry Potter”.

Cuvinte-cheie
humor, mimesis, incongruity, homonymy, tongue-twister, limerick, pun, antonomasia

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Gherman, C.R.</creatorName>
<affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='en'>Strategies creating humor in fiction</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2012</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-077-7</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>humor</subject>
<subject>mimesis</subject>
<subject>incongruity</subject>
<subject>homonymy</subject>
<subject>tongue-twister</subject>
<subject>limerick</subject>
<subject>pun</subject>
<subject>antonomasia</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2012</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Umorul este o formă de comunicare, orală sau scrisă, realizarea căruia implică utilizarea mai multor strategii comunicative. Scopul emiţătorului este de a provoca o anumită reacţie la destina-tar, construindu-şi discursul &icirc;n aşa fel &icirc;nc&icirc;t să fie &icirc;nţeles corect. &Icirc;n acest articol sunt analizate strate-giile folosite de autorul britanic J. K. Rowlings pentru a crea umorul &icirc;n opera sa &bdquo;Harry Potter&rdquo;.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>