Integrarea elevilor miniorităților in sisteme educaționale locale. (Cazul Israelului și al Statelor Unite)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
276 0
SM ISO690:2012
ALOKILI, Nohaa. Integration of minorities students in local educational systems. (Israeli & United State case). In: Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale, 23 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, Vol.1, pp. 315-319. ISBN 978-9975-56-874-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale
Vol.1, 2021
Conferința "Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale"
Chişinău, Moldova, 23 aprilie 2021

Integrarea elevilor miniorităților in sisteme educaționale locale. (Cazul Israelului și al Statelor Unite)

Integration of minorities students in local educational systems. (Israeli & United State case)


Pag. 315-319

Alokili Nohaa12
 
1 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova,
2 Colegiul Academic Kaye, Israel
 
 
Disponibil în IBN: 4 iunie 2021


Rezumat

Lupta pentru egalitate și reducerea lacunelor din sistemul educațional este una dintre cele mai discutate subiecte din discursul educațional din întreaga lume începând cu anii 1960. Cu toate acestea, în ultimii ani, ministerele educației din țări s-au confruntat cu probleme direct sau indirect legate de ideea egalității în educație și toți au ales modalități de gestionare care reflectă tendințele care elimină, reduc sau încetinesc promovarea egalității pe care ministerul a luat-o în trecut. Acest articol urmărește să examineze aceste evoluții și implicațiile acestora, ca cazuri de testare a disponibilității sistemului de a investi în reducerea lacunelor în practică în unele țări centrale.

The struggle for equality and narrowing gaps in the education system is one of the most talked about topics in educational discourse all over the world since the 1960s. However, in recent years the Ministries of Education in the countries has faced issues directly or indirectly related to the idea of equality in education, and all of them have chosen ways of coping that reflect trends that eliminate, reduce or slow down the promotion of equality that the ministry has taken in the past. This article seeks to examine these developments and their implications, as test cases for the willingness of the system to invest in reducing gaps in practice in some central countries.

Cuvinte-cheie
politică educaţională, studenți minoritari, sistem educaţional,

educational policy, minority students, education system