Particularităţi psihologice specifice dezvoltării creativității artistice la studenți si elevi în învățământul artistic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
394 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 10:35
SM ISO690:2012
ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Particularităţi psihologice specifice dezvoltării creativității artistice la studenți si elevi în învățământul artistic. In: Practica psihologică modernă, 26-28 septembrie 2014, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2014, pp. 4-17. ISBN 978-9975-46-231-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Practica psihologică modernă 2014
Conferința "Practica psihologică modernă"
Chişinău, Moldova, 26-28 septembrie 2014

Particularităţi psihologice specifice dezvoltării creativității artistice la studenți si elevi în învățământul artistic


Pag. 4-17

Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2021


Rezumat

In our research interest in the issue of creative personality development can be explained by attention to the creative personality analysis, development of creative skills, attitudes optimatizarea specific to fine art, and the interaction between creative attitudes and creative skills. In artistic creativity evokes more psychological capacities of creative personality in arts education.