Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 10:35 |
SM ISO690:2012 ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Particularităţi psihologice specifice dezvoltării creativității artistice la studenți si elevi în învățământul artistic. In: Practica psihologică modernă, 26-28 septembrie 2014, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2014, pp. 4-17. ISBN 978-9975-46-231-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Practica psihologică modernă 2014 | ||||||
Conferința "Practica psihologică modernă" Chişinău, Moldova, 26-28 septembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 4-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In our research interest in the issue of creative personality development can be explained by attention to the creative personality analysis, development of creative skills, attitudes optimatizarea specific to fine art, and the interaction between creative attitudes and creative skills. In artistic creativity evokes more psychological capacities of creative personality in arts education. |
||||||
|