Articolul precedent |
Articolul urmator |
831 112 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 15:41 |
SM ISO690:2012 URECHE, Aliona. Strategii de lucru cu copii ce au deficiențe de văz. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 438-441. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 438-441 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează strategii de suport pentru incluziunea copiilor cu dizabilități de vedere în mediul fizic al instituției, cât și în sala de clasă, strategii privind predarea-învățareaevaluarea și integrarea activă a copiilor în procesul educațional. Bune practici de lucru cu copiii cu deficiențe vizuale, adaptările și echipamentul specializat necesare elevului pentru facilitarea incluziunii educaționale și serviciile de suport prestate conform necesitățile elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie deficiențe vizuale, strategii de lucru, adaptări, tehnologii asistive |
||||||
|