Strategii de lucru cu copii ce au deficiențe de văz
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
831 112
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 15:41
SM ISO690:2012
URECHE, Aliona. Strategii de lucru cu copii ce au deficiențe de văz. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 438-441. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Strategii de lucru cu copii ce au deficiențe de văz


Pag. 438-441

Ureche Aliona
 
Serviciul de Asistență Psihopedagogica, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2021


Rezumat

Articolul abordează strategii de suport pentru incluziunea copiilor cu dizabilități de vedere în mediul fizic al instituției, cât și în sala de clasă, strategii privind predarea-învățareaevaluarea și integrarea activă a copiilor în procesul educațional. Bune practici de lucru cu copiii cu deficiențe vizuale, adaptările și echipamentul specializat necesare elevului pentru facilitarea incluziunii educaționale și serviciile de suport prestate conform necesitățile elevilor.

Cuvinte-cheie
deficiențe vizuale, strategii de lucru, adaptări, tehnologii asistive