Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-08 11:30 |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana. Filmul educativ – instrument media de eficientizare a învăţării perceptiv-vizuale. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 187-192. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 187-192 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the possibilities of making the teaching activity more efficient by using the educational film. This media tool facilitates the creation of a dynamic learning environment and a constructive interaction between teacher and pupils through the simultaneous use of sounds, voices, texts, drawings, photographic images, animations, graphics, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educational film, dynamic learning environment |
||||||
|