Articolul precedent |
Articolul urmator |
551 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 19:24 |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Natalia, RUSOV, Veronica. Curriculum modificat la Matematică în clasa a III a – abordare practică. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 162-167. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The aim of this article is to analyse curriculum modifie, how to plan a meaningful and individually adapted curriculum related to class curriculum as a means to realise the international principle of inclusive education |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum modified, individualization |
||||||
|