Articolul precedent |
Articolul urmator |
281 0 |
SM ISO690:2012 ШИНКАРЕНКО, Владимир. Методы и инструменты оценки инклюзивной готовности учителя. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 76-79. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 76-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the methods and tools for assessing the inclusive readiness of teachers who work with students with special educational needs. |
||||||
Cuvinte-cheie Methods, assessment tools, teacher, inclusive readiness |
||||||
|