Componentul intuitiv. Indicator al activităţii mintale a elevilor în domeniul geometriei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
251 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-22 22:46
SM ISO690:2012
MACRIŢCHI, Natalia. Componentul intuitiv. Indicator al activităţii mintale a elevilor în domeniul geometriei. In: Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice, 16-17 aprilie 2008, Cahul. Cahul: Tipografia "Turnul Vechi" SRL, 2008, Vol.2, pp. 4-11. ISBN 978-9975-9683-6-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Totalizarea activităţii de cercetare a cadrelor didactice
Vol.2, 2008
Conferința "Conferinţa ştiinţifică de totalizare a activităţii de cercetare a cadrelor didactice"
Cahul, Moldova, 16-17 aprilie 2008

Componentul intuitiv. Indicator al activităţii mintale a elevilor în domeniul geometriei


Pag. 4-11

Macriţchi Natalia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2021


Rezumat

This article is a concise research of one the stages of creativityintuition-psychological process through which a new cognition appears in the sphere of learning a subject without bringing any logical proofed in order to support this idea. Also, the intuition stage was reflected as an indicator of mental activity of pupils in the domain of geometry, especially stereometry, by assessing a set of stereometric problems and by indicating those six levels of work with such problem. The highly complex problem of Didactics of Geometry is the optim dozing logics and intuition within treaching-learning process of geometric information.