Articolul precedent |
Articolul urmator |
401 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-04 10:39 |
SM ISO690:2012 COJOCARI-LUCHIAN, Snejana, IURESCU, Diana. Bariere în realizarea educației incluzive în societatea informațională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 91-95. ISBN 978-9975-88-011-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 91-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Implementing the concept of Inclusive Education in the information society faces a number of obstacles that once identified presents a first step in creating favorable conditions for progress in implementing inclusive education content. This paper describes the types of barriers faced by actors in the implementation of inclusive education and ways of removing and finding teachers' attitude regarding the implementation of inclusive education in the educational process. |
||||||
|