Bariere în realizarea educației incluzive în societatea informațională
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
401 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-04 10:39
SM ISO690:2012
COJOCARI-LUCHIAN, Snejana, IURESCU, Diana. Bariere în realizarea educației incluzive în societatea informațională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 91-95. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Bariere în realizarea educației incluzive în societatea informațională


Pag. 91-95

Cojocari-Luchian Snejana1, Iurescu Diana2
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Liceul Teoretic "Țibirica", s. Țibirica, r-nul Călărași
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2021


Rezumat

Implementing the concept of Inclusive Education in the information society faces a number of obstacles that once identified presents a first step in creating favorable conditions for progress in implementing inclusive education content. This paper describes the types of barriers faced by actors in the implementation of inclusive education and ways of removing and finding teachers' attitude regarding the implementation of inclusive education in the educational process.