Modelul pedagogic de eficientizare a autoeducației școlarului mic în contextul consilierii psihopedagogice a familiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
339 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-22 08:33
SM ISO690:2012
POPA, Natalia. Modelul pedagogic de eficientizare a autoeducației școlarului mic în contextul consilierii psihopedagogice a familiei. In: Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane, Ed. 2, 15-16 mai 2017, Chișinău. Chișinău: 2017, Ediția 2, pp. 144-152. ISBN 978-9975-46-325-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane
Ediția 2, 2017
Conferința "Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane"
2, Chișinău, Moldova, 15-16 mai 2017

Modelul pedagogic de eficientizare a autoeducației școlarului mic în contextul consilierii psihopedagogice a familiei


Pag. 144-152

Popa Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2021


Rezumat

The literature analysis, our observations, results of questioning and conversation with teachers demonstrate the possibilities of achieving quality self/education and the need to make an intellectual and moral-volitional effort

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Modelul pedagogic de eficientizare a autoeducației școlarului mic &icirc;n contextul consilierii psihopedagogice a familiei">
<meta name="citation_author" content="Popa Natalia">
<meta name="citation_publication_date" content="2017">
<meta name="citation_collection_title" content="Familia – factor existențial de promovare a valorilor etern-umane">
<meta name="citation_volume" content="Ediția 2">
<meta name="citation_firstpage" content="144">
<meta name="citation_lastpage" content="152">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/P-144-152.pdf">