Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-10 17:11 |
![]() BÎRLEA, Svetlana, IVAN, Angela-Stela. Conexiunile interioare – un element-cheie al dezvoltării porturilor. In: Strategii şi politici de management în economia contemporană, Ed. 2, 29-30 martie 2013, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2013, Ediţia 2, pp. 191-194. ISBN 978-9975-75-635-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategii şi politici de management în economia contemporană Ediţia 2, 2013 |
||||||
Conferința "Strategii şi politici de management în economia contemporană" 2, Chişinău, Moldova, 29-30 martie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 191-194 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
A fundamental component în the port and maritime shipping industries are the hinterland. The hinterland is the land or district behind a coast or the shoreline of a river. Hinterland connections of the port are the collection of infrastructure enabling products to be transported to and from the port. The competitiveness of a port is determined to a large extent by the hinterland connections. Hinterland connections are a very important factor of economic development of every maritime country. |
||||||
Cuvinte-cheie port, transport maritim, transport portuar, hinterland, nod logistic, conexiuni interioare, dezvoltarea porturilor. |
||||||
|