Evaluarea auzului fonematic la copii preșcolari
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
437 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 17:54
SM ISO690:2012
DOROFEEVA, Ala. Evaluarea auzului fonematic la copii preșcolari. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 196-198. ISBN 978-9975-46-403-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi"
Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018

Evaluarea auzului fonematic la copii preșcolari


Pag. 196-198

Dorofeeva Ala
 
IP Scoala primară grădinița nr.199
 
 
Disponibil în IBN: 6 martie 2021


Rezumat

O bună evaluare a auzului fonematic poate să asigure și o bună planificare a obiectivelor, ceea ce este esențial, dacă dorim ca copilul să înregistreze progrese. Stabilirea unei relații cu copilul și părintele prin interacțiune constitue baza oricărei evaluări calitative. Evaluarea și tratamentul auzului fonematic se află într-o strânsă legătură și ambele trebuie să decurgă în paralel. Trebuie să fim pregătiți pentru a reevalua, ce poate și ce nu poate îndepleni copilul, pe măsură ce tratamentul progresează. Aceasta presupune o modificare în timp a rezultatelor evaluării auzului fonematic și a planului obiectivelor. An appropriate evaluation of phonemic hearing is capable to assure a good planning, that is essential, if we want the child to record progress. Establishing a relationship with the child and parent are the basis of interaction through any qualitative assessment. Phonemic hearing assessment and treatment are in close contact and both must arise in parallel. We must be prepared to reevaluate, what can and what cannot be donne by the child, as the treatment progresses. This requires a change in the time of the evaluation results of phonemic hearing and plan objectives.