Aplicarea metodelor econometrice în practica cross-analiza culturală şi rolul ei în management
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
313 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-03 21:01
SM ISO690:2012
BERISHVILI, Khatuna. Aplicarea metodelor econometrice în practica cross-analiza culturală şi rolul ei în management. In: Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării, 15 aprilie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova, 2016, pp. 340-351. ISBN 978-9975-3092-7-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării 2016
Conferința "Particularităţile dezvoltării economiei mondiale în condiţiile globalizării"
Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2016

Aplicarea metodelor econometrice în practica cross-analiza culturală şi rolul ei în management

The use of ethnometric methods in practice of cross-cultural analysis and its role in international business management


Pag. 340-351

Berishvili Khatuna
 
Universitatea Tehnică din Georgia
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2021


Rezumat

Cross-analiza culturală formalizată a determinantelor psihice a difer-itor grupuri sociale şi aplicarea rezultatelor ei în practica businessului in-ternaţional este un obiectiv extrem de important. În acest context, aplicarea metodelor etno-metrice în practică permite analiza determinantelor psihice a diferitor grupuri etnice în baza metodelor formalizate. În studiul dat, pe pri-ma poziţie sunt plasate acele probleme metodologice care se referă la in-dicatorii psihici. Rezultatele cercetării psihicii sunt justificate în baza datelor a două regiuni: Imeretin şi Kahetia, ale Georgiei.

Formalized cross-cultural analysis of the mental determinants of differ-ent social groups and the use of its results in practice of international business is the task of greatest importance. With this aim in view, use of ethno-metric methods in practice enables us to analyze mental determinants of different ethnic groups based on formalized methods. Our study highlights those meth-odological problems of ethno -metric analysis, which concern the mentality indicators. The results of mentality research are cited on the example of Imereti and Kakheti regions of Georgia and the potentials of using the ethno-metric measures in business are discussed as well.

Cuvinte-cheie
grup social, mentalitate, metode etno-metrice, măsu-rare, influenţă asupra businessului,

social group, mentality, ethno-metric methods, measur-ing, influence on business