Articolul precedent |
Articolul urmator |
536 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 14:17 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 42-46. ISBN 978-9975-46-403-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019 | ||||||
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi" Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 42-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este consacrat problemei cercetării specificului dezvoltării autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. Cercetarea a constatat că copiii cu tulburări de limbaj nu se pot autoaprecia, nu se stimează, se închid în sine. Din cauza tulburărilor de limbaj acești elevi nu-și pot dezvolta abilitățile de autoapreciere, nu-și pot evalua propria valoare, reflectă o poziție critică faţă de propriul potențial. |
||||||
Cuvinte-cheie autoapreciere, tulburare de limbaj, subapreciere, dezorganizarea personalităţii, dezordini comportamentale, self-esteem, language disorder, under-appreciation, personality disorganization, behavioral disorder |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ciobanu, A.M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> <creator> <creatorName>Apostol, E.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-403-1</relatedIdentifier> <subjects> <subject>autoapreciere</subject> <subject>tulburare de limbaj</subject> <subject>subapreciere</subject> <subject>dezorganizarea personalităţii</subject> <subject>dezordini comportamentale</subject> <subject>self-esteem</subject> <subject>language disorder</subject> <subject>under-appreciation</subject> <subject>personality disorganization</subject> <subject>behavioral disorder</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul este consacrat problemei cercetării specificului dezvoltării autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. Cercetarea a constatat că copiii cu tulburări de limbaj nu se pot autoaprecia, nu se stimează, se închid în sine. Din cauza tulburărilor de limbaj acești elevi nu-și pot dezvolta abilitățile de autoapreciere, nu-și pot evalua propria valoare, reflectă o poziție critică faţă de propriul potențial.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article focuses on the research of the specificity of the development of self-esteem in children with language disorders. The research found that children with language disorders can not self-esteem, they do not trust themselves to close themselves. Because of language disorders, these students can not develop their self-esteem skills, can not assess their own value, reflect a critical attitude towards their own potential.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>