Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
536 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 14:17
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana, APOSTOL, Elena. Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. In: Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi, 22-23 noiembrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, pp. 42-46. ISBN 978-9975-46-403-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi 2019
Conferința "Asistenţa logopedică: actualitate şi orizonturi"
Chişinău, Moldova, 22-23 noiembrie 2018

Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj


Pag. 42-46

Ciobanu Adriana, Apostol Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2021


Rezumat

Articolul este consacrat problemei cercetării specificului dezvoltării autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. Cercetarea a constatat că copiii cu tulburări de limbaj nu se pot autoaprecia, nu se stimează, se închid în sine. Din cauza tulburărilor de limbaj acești elevi nu-și pot dezvolta abilitățile de autoapreciere, nu-și pot evalua propria valoare, reflectă o poziție critică faţă de propriul potențial.

This article focuses on the research of the specificity of the development of self-esteem in children with language disorders. The research found that children with language disorders can not self-esteem, they do not trust themselves to close themselves. Because of language disorders, these students can not develop their self-esteem skills, can not assess their own value, reflect a critical attitude towards their own potential.

Cuvinte-cheie
autoapreciere, tulburare de limbaj, subapreciere, dezorganizarea personalităţii, dezordini comportamentale,

self-esteem, language disorder, under-appreciation, personality disorganization, behavioral disorder

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Ciobanu, A.M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Apostol, E.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Specificul autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-403-1</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>autoapreciere</subject>
<subject>tulburare de limbaj</subject>
<subject>subapreciere</subject>
<subject>dezorganizarea personalităţii</subject>
<subject>dezordini comportamentale</subject>
<subject>self-esteem</subject>
<subject>language disorder</subject>
<subject>under-appreciation</subject>
<subject>personality disorganization</subject>
<subject>behavioral disorder</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul este consacrat problemei cercetării specificului dezvoltării autoaprecierii la copiii cu tulburări de limbaj. Cercetarea a constatat că copiii cu tulburări de limbaj nu se pot autoaprecia, nu se stimează, se &icirc;nchid &icirc;n sine. Din cauza tulburărilor de limbaj acești elevi nu-și pot dezvolta abilitățile de autoapreciere, nu-și pot evalua propria valoare, reflectă o poziție critică faţă de propriul potențial.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article focuses on the research of the specificity of the development of self-esteem in children with language disorders. The research found that children with language disorders can not self-esteem, they do not trust themselves to close themselves. Because of language disorders, these students can not develop their self-esteem skills, can not assess their own value, reflect a critical attitude towards their own potential.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>