Continuitatea dintre învățământul preşcolar şi cel primar în context contemporan
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
307 0
SM ISO690:2012
GAVCA, Svetlana, NICORIUC, Ala. Continuitatea dintre învățământul preşcolar şi cel primar în context contemporan. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. 2, 27 aprilie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediția 2-a, pp. 163-166. ISBN 978-9975-3260-0-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 2-a, 2018
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
2, Bălți, Moldova, 27 aprilie 2018

Continuitatea dintre învățământul preşcolar şi cel primar în context contemporan


Pag. 163-166

Gavca Svetlana, Nicoriuc Ala
 
Complexul instructiv-educativ „Gimnaziul Boian”din Noua-Sulița, Cernăuți
 
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2021


Rezumat

This article describes the contemporary continuity between pre-school and primary education in the context of the efficiency of student education by offering comfortable schooling conditions for preschoolers.