Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-26 20:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
51(073) (1) |
Matematică (1659) |
SM ISO690:2012 ZASTÎNCEANU, Liubov. Reforma curriculară 2019: provocări pentru profesorii de matematică. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 73-76. ISBN 978-9975-50-255-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor Volumul I, 2020 |
||||||
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor" Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 51(073) | ||||||
Pag. 73-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article highlights the challenges posed to mathematics teachers by implemen-ting the 2019 curriculum for grades V, VI, X and XI. |
||||||
Cuvinte-cheie mathematics, curricular reform, stem, STEAM |
||||||
|