Reforma curriculară 2019: provocări pentru profesorii de matematică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
348 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-26 20:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
51(073) (1)
Matematică (1659)
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Reforma curriculară 2019: provocări pentru profesorii de matematică. In: Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor, 9 octombrie 2020, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2020, Volumul I, pp. 73-76. ISBN 978-9975-50-255-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relevanța și calitatea formării universitare: compentențe pentru prezent și viitor
Volumul I, 2020
Conferința "Relevanța și calitatea formării iniversitare: competențe pentru prezent și viitor"
Bălți, Moldova, 9 octombrie 2020

Reforma curriculară 2019: provocări pentru profesorii de matematică

CZU: 51(073)

Pag. 73-76

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 22 ianuarie 2021


Rezumat

The article highlights the challenges posed to mathematics teachers by implemen-ting the 2019 curriculum for grades V, VI, X and XI.

Cuvinte-cheie
mathematics, curricular reform, stem, STEAM