Incluziunea în societate a copiilor cu dizabilități din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
395 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 17:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
352:[376.1+364.2]-053.2(478) (1)
Administrația de nivel inferior. Administrație locală. Administrație municipală. Autorități locale (438)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (656)
Probleme sociale care reclamă ajutor și asistență. Tipuri de ajutoare sociale (549)
SM ISO690:2012
PRUTEAN, Viorica. Incluziunea în societate a copiilor cu dizabilități din Republica Moldova. In: Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice, 28 februarie 2020, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Moldova, 2020, Ediția 6, pp. 168-170.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice
Ediția 6, 2020
Conferința "Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice"
Chişinău, Moldova, 28 februarie 2020

Incluziunea în societate a copiilor cu dizabilități din Republica Moldova

CZU: 352:[376.1+364.2]-053.2(478)

Pag. 168-170

Prutean Viorica
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 ianuarie 2021


Rezumat

L’article examine le développement moderne de la recherche en éducation et de l’éducation L’éducation inclusive vise à répondre aux besoins d’apprentissage de tous les élèves, les jeunes et les adultes, en particulier ceux en danger de orginalizare et de l’exclusion. étudier la relation entre les intérêts publics et prendre des décisions dans la modernisation de l’administration locale. L’auteur présente une analyse du sujet des références bibliographiques internationales et des chercheurs scientifiques de la Moldavie Pendant ce temps, la recherche met en évidence les méthodes d’enquête qui donnent l’intérêt public et la cohérence de la valeur et la cohérence.

Cuvinte-cheie
politique publique, les intérêts publics, l’intégration, la modernisation, le gouvernement local

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Prutean, V.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='fr'><p>L&rsquo;article examine le d&eacute;veloppement moderne de la recherche en &eacute;ducation et de l&rsquo;&eacute;ducation L&rsquo;&eacute;ducation inclusive vise &agrave; r&eacute;pondre aux besoins d&rsquo;apprentissage de tous les &eacute;l&egrave;ves, les jeunes et les adultes, en particulier ceux en danger de orginalizare et de l&rsquo;exclusion. &eacute;tudier la relation entre les int&eacute;r&ecirc;ts publics et prendre des d&eacute;cisions dans la modernisation de l&rsquo;administration locale. L&rsquo;auteur pr&eacute;sente une analyse du sujet des r&eacute;f&eacute;rences bibliographiques internationales et des chercheurs scientifiques de la Moldavie Pendant ce temps, la recherche met en &eacute;vidence les m&eacute;thodes d&rsquo;enqu&ecirc;te qui donnent l&rsquo;int&eacute;r&ecirc;t public et la coh&eacute;rence de la valeur et la coh&eacute;rence.</p></dc:description>
<dc:source>Contribuția tinerilor cercetători la dezvoltarea administrației publice (Ediția 6) 168-170</dc:source>
<dc:subject>politique publique</dc:subject>
<dc:subject>les intérêts publics</dc:subject>
<dc:subject>l’intégration</dc:subject>
<dc:subject>la modernisation</dc:subject>
<dc:subject>le gouvernement
local</dc:subject>
<dc:title>Incluziunea &icirc;n societate a copiilor cu dizabilități din Republica Moldova</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>