Articolul precedent |
Articolul urmator |
579 0 |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina, OLĂRESCU, Valentina. Manifestări emoționale la preșcolarii cu tulburări de limbaj. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 163-169. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 163-169 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Vârsta preșcolară prezintă perioada cea mai importantă în devenirea psihicului uman, este o perioadă foarte scurtă din viața unei persoane, dar primii șapte ani sunt decisivi în constituirea personalității, dezvoltarea în această perioadă este mai rapidă ca niciodată. Prezența tulburărilor de limbaj la vârsta copilăriei va perturba evoluția normală a dezvoltării psihice și sfera emoțională va căpăta trăsături specifice care îl va împiedica pe copil să-și dezvolte mecanisme de reglare emoțională și comportamentală. În acest caz logopedul va ajusta programul de intervenție logopedică și va acorda asistența psiho-logopedică pentru a contribui la armonizarea dezvoltării copilului. |
||||||
|