Articolul precedent |
Articolul urmator |
449 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-27 23:38 |
SM ISO690:2012 POP, Violeta. Ferestre către copilul cu cerințe educaționale speciale. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 114-120. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 114-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lumea contemporană, profesorilor le revine sarcina nu doar de a educa elevii, ci de a-și pune umanitatea la bătaie, pentru a lua decizii pentru fiecare caz în parte, adică pentru a personaliza intervenția educațională. Asemeni elevilor lor, profesorii sunt și ei unici, ceea ce determină unicitatea relației profesor-elev. Această unicitate a relației este necesară în activitatea cu copiii cu cerințe speciale, care au nevoie de o mai mare flexibilitate a relațiilor interumane.Profesorul își pregătește elevii pentru viitor într-o lume care evoluează într-un ritm amețitor. Modelul educațional unic, care se potrivește tuturor este condamnat să eșueze chiar și în cazul elevilor tipici, cu atât mai mult în cazul elevilor cu dizabilități. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare psihică, deficienţă mintală, terapie, potenţial, abilităţi, afecţiune, încredere în sine |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pop, V.</creatorName> <affiliation>Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Brașov, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Ferestre către copilul cu cerințe educaționale speciale</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-480-2</relatedIdentifier> <subjects> <subject>dezvoltare psihică</subject> <subject>deficienţă mintală</subject> <subject>terapie</subject> <subject>potenţial</subject> <subject>abilităţi</subject> <subject>afecţiune</subject> <subject>încredere în sine</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În lumea contemporană, profesorilor le revine sarcina nu doar de a educa elevii, ci de a-și pune umanitatea la bătaie, pentru a lua decizii pentru fiecare caz în parte, adică pentru a personaliza intervenția educațională. Asemeni elevilor lor, profesorii sunt și ei unici, ceea ce determină unicitatea relației profesor-elev. Această unicitate a relației este necesară în activitatea cu copiii cu cerințe speciale, care au nevoie de o mai mare flexibilitate a relațiilor interumane.Profesorul își pregătește elevii pentru viitor într-o lume care evoluează într-un ritm amețitor. Modelul educațional unic, care se potrivește tuturor este condamnat să eșueze chiar și în cazul elevilor tipici, cu atât mai mult în cazul elevilor cu dizabilități.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the contemporary world, a teacher's duty is not only to teach it's students, but to put it's humanity to the test, to make decisions for each case, so that they can personalize the educational interventions. Just like the students, their teachers are also unique, fact that lead to a unique bond between the teacher and it's student. This unique bond is necessary in the activity with children with special needs, children who need a bigger flexibility of interpersonal relationships. The teacher prepares it's students for a future in a world who is rapidly evolving. The unique educational model fits everyone but is deemed to fail even with normal students, even more so in the case of special needs students.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>